Na początku zajęć wysłuchaliśmy bajki przeczytanej przez nauczycielkę p. Kamilę Kruk. Potem część lekcji odbyła się w ruchu, gdyż mieliśmy za zadanie odnaleźć ukryty gdzieś
w klasie list Janka, który przekazał w nim instrukcje, co mamy dalej robić. Dlatego wcześniej już podzieleni na grupy szukaliśmy kopert z poleceniami, które były poukrywane w różnych częściach sali. Naszą rolą było wykonanie pięciu zadań, aby rozszyfrować zakodowaną wiadomość. Na odwrocie listu znajdowały się 2 niekompletne kody QR. Aby je odczytać, musieliśmy zamalować właściwe cyfry, które były rozwiązaniem wszystkich zagadek.
W trakcie tej gry ̶ zabawy korzystaliśmy z kół ratunkowych. Dzięki grze mieliśmy możliwość ćwiczyć czytanie ze zrozumieniem, umiejętność wyszukiwania informacji w tekście, dostrzegania rymów i rozpoznawania ich układów, rozróżniania i klasyfikowania części mowy, rozpoznawania podstawowych środków stylistycznych, rozumienia frazeologizmów
i umiejętność stosowania ich w zdaniu a nawet zdolność wykonywania podstawowych działań matematycznych. Wszyscy świetnie się bawiliśmy i bardzo dobrze wykonaliśmy misję zleconą przez Janka ̶ głównego bohatera bajki. Nasza lekcja odbyła się z udziałem p. wicedyrektor.
Takie zajęcia na pewno będziemy miło wspominać.
autor artykułu Sandra Nyga z kl. 7b